Bonnier Media University.

Utvecklar och inspirerar nyckelpersoner och talanger.

Bonnier Media University är Bonniers företagsuniversitet, grundat 1990. Varje år deltar över tusen medarbetare i våra aktiviteter.

 

Vår målsättning är att förmedla en gemensam kultur och en känsla av tillhörighet inom Bonnierkoncernen.

 

Målet med vår verksamhet är att sprida och förstärka Bonniers kärnvärden. Det är framför allt två av dem som är i fokus för oss: yttrandefrihet och individens förmåga att påverka och förändra.

  • Upplevelser

    För att vara kreativ måste man ha roligt.

  • Utbildning

    Nya erfarenheter leder till nya insikter.

  • Inspiration

    Vi vill alltid utmana människor på nya sätt.

  • Nätverk

    Bonnier Media University är en arena för nya möten.

Vad vi gör.

Ledarskapsutbildningar, event och galor.

Vårt uppdrag är att utveckla ledare och nyckelpersoner inom Bonnier.

Vi arrangerar kurser, program och nätverksträffar.

Vi ordnar flera stora event, som inspirationsmötet GRID och Bonnier Sales Awards, där koncernens mest framgångsrika annonsförsäljare hedras i Stockholms stadshus.

Som en del av Bonniers kärna att försvara det fria ordet och främja goda yrkesprestationer inom journalistiken arrangerar vi varje år Stora Journalistpriset.

Mer från Bonnier Media University.

Bonnier Digital Forum.

En inspirations-och nätverksdag för utvalda medarbetare. Så här såg det ut när vi pratade datadriven affärsutveckling.

Bonnier GRID

Som TED Talks - fast internt för Bonnier. GRID är en unik konferens.

Hör gärna av dig!

Kontakta Bonnier Media University.


Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse av webbplatsen som möjligt. Genom att du fortsätter att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies